zondag 19 december 2010

Etsy favorieten

Na een middag in de sneeuw te hebben rondgebanjerd en daarna teveel brie en nootjes met wijn, kruip ik voor de laatste keer vandaag achter de computer. Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Voor diegene die de laatste berichten nog niet hebben gezien: deze week bestaat mijn blog één jaar en daarom houd ik een blogmarathon! Er staat zoveel op mijn lijstje om te delen met jullie en ik beleef er zoveel plezier aan. Reken de komende dagen maar op véél blogberichten!

Mijn Etsy wensenlijstje na een uurtje rondneuzen (het is weekend, dan mag het!):

 

Jaren '60 cape van Castawayvintage. Marineblauw + mod + cape = de ideale nr. 1 voor een wensenlijstje!

 

Vintage naaipatroon van SelvedgeShop. Ik ben al een tijdje op zoek naar naaipatronen, omdat ik de afbeeldingen altijd zo mooi vind én erg graag een keer een naaiproject van wil maken. Maar tot nu toe vind ik ze altijd zo prijzig...

 

Simpel, maar supermooi vintage jurkje van Hannah van Mylovedone. Haar blog is ook geweldig!



Over the top haaraccessoire van HopelesslyDevoted. Vooral bij een bos krullen (die ik niet heb) erg mooi!


Veel sneeuwplezier allemaal :) en fijne avond alvast!

7 opmerkingen:

  1. `erg leuke items!! Leuk dat je blog bijna een jaar bestaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat dat je blog een jaar bestaat! en dankje voor je lieve reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sophie!
    Ik ben aan het genieten van je berichten!
    Ga vooral lekker zo door!
    Groet, Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heerlijk al die sneeuw!
    Super succes met je marathon…
    ben benieuwd.

    Wat een geweldige rode strik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je leuke reactie (:
    Ik ben benieuwd naar je marathon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

    Leuke dingen staan er hier zeg! Ik zou ze allemaal wel willen! =)
    Doe zo verder, en proficiat met je éénjarig blog-bestaan, het zal nog wel even duren voor ik zo ver ben! =)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow, ow ik word er hebberig van.

    Gefeliciteerd met je blog! Overload ons met leuke en fijne berichtjes!

    x

    BeantwoordenVerwijderen