vrijdag 24 december 2010

Bijna kerst...

Het is bijna kerstavond! Over een paar uur gaan we naar mijn ouders toe, waar ook mijn zus en haar vriend zullen zijn. Ik kijk al uit naar het roosteren van marshmellows en broodjes in de tuin boven de vuurkorf. Gisteravond ben ik - alleen! - het donkere park ingegaan om stevige takken te zoeken. Gelukkig was het erg koud en was er geen mens te zien haha. En ik heb ook nog eens mooie exemplaren gevonden!

Nu kerst zo dichtbij is, betekent dat ook een einde aan mijn blogfeestje (mijn blog bestaat deze week 1 jaar!). Ik heb er superveel plezier in gehad en was verrast door al jullie reacties! Dankjewel! Maar voor ik afscheid neem om kerst te gaan vieren heb ik nog een paar mooie dingen die ik wilde delen.


Een paar dagen terug werd er een pakketje gebracht van Topvintage. Ik had met hen gemaild over een Give Away en ik kon echt mijn geluk niet op toen ik het bovenstaande klokje mocht houden! Het is zó mooi!


Ik was al tijden over dit klokje aan het twijfelen sinds ik het hier op de site zag staan, wel of niet kopen? Maar geloof me: hij is nog zoveel mooier in het echt! Ik heb het sindsdien elke dag om en blijf ernaar kijken. Het klokje doet het echt en kan zelfs open!


Als je inmiddels een beetje groen ziet van jaloezie, dan moet je zeker dit berichtje lezen. Je kunt namelijk drie (!) mooie items van Topvintage winnen!

7 opmerkingen:

  1. Wow! Dat klokje ziet er echt ontzettend mooi uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kado :-). Een hele mooie afsluiter van je erg inspirerende week. En natuurlijk doe ik weer mee met nieuwe give-away!

    Fijne feestdagen! Enjoy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor, dat klokje. Staat mooi bij je kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn oog veel in eerste instantie gelijk naar je prachtige jurkje, maar dat klokje is ook erg gaaf :)

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke jurk en wat een schattig klokje!

    BeantwoordenVerwijderen