zaterdag 6 november 2010

Just a perfect day

Ik ben er weer! Na onze bruiloft zijn we een paar dagen weggeweest en ik moet zeggen: het was daarna moeilijk weer in het normale ritme te komen. De afgelopen weken waren spannend en vol verrassingen en leuke dingen, maar het is ook nu ook wel weer fijn om ruimte te hebben in mijn hoofd voor andere zaken.

De foto hierboven is één van mijn favorieten! Het is geen foto van onze trouwdag, maar van de fotosessie die we hadden met mijn zus een aantal weken daarvoor. Meer daarover later! En natuurlijk ook over de dag zelf!

Nu ga ik genieten van mijn weekend (en véél inhalen wat blogs lezen betreft). Het voelt goed om weer terug te zijn :) Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties en gelukwensen de afgelopen tijd!

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto!
    Ben benieuwd naar het verslag van je trouwdag.
    jij ook fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat klinkt dat goed, heerlijk genieten, wat fijn dat het zo mooi was. Nogmaals veel geluk samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw, wat een lieve foto. Het geluk spat ervan af.
    Ik wens je vele vele jaren samen met je man.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, so beautiful.... thanks for sharing:)))))

    Love
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! ooh en komt er nog een foto van DE jurk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!! En een hele mooie foto:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sophie,

    Van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

    Was jij in Vintage style??

    Met vriendelijke groet,

    Marjolein Tuasela
    http://vintagelein.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. that picture is adorable
    i'm smiling



    hope to hear from you!
    love always
    ^_^

    flyingakite.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. welkom terug - ik verwacht foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!
    Komen er meer foto's? :D Would be nice!
    Heel veel geluk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd. Leuke foto! Blij dat je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen