vrijdag 19 november 2010

Ik word blij van...

♥ Divine Twine




















Dit mooie bakkerstouw staat op mijn verlanglijstje! In ontzettend veel mooie zachte kleurtjes, zoals geel, groen en roze. Te koop bij Hipaholic.


♥ Inspirerende etalages


Op haar blog schrijft Elsie geregeld over haar eigen vintage shop. De etalage voor de winter is zo mooi! Vooral op de fiets ben ik verliefd vanwege de wol :)



♥ Flavourites






















In mijn agenda staan voor dit weekend meerdere dingen gepland. O.a. de verzamelaarsbeurs in Utrecht, etentje met een vriendin en zaterdag Flavourites Live in Amsterdam. Heb er heel veel zin in! Mijn favoriete webshops komen, zoals XKieke, Froufrou's, House of Dots en Very Cherry. En door bovenstaande foto van Madame Mode (superblogger en eigenaresse van Froufrou's) krijg ik helemaal zin! Ziet haar 'kraam' er niet supermooi uit?


♥ Lieve jurkjes


Deze nieuwe, op vintage geïnspireerde, lijn van ASOS maakt me hebberig. Vooral het 4e jurkje van rechts vind ik moooooi! Foto afkomstig van blog Hello Mr Fox.

En nu ga ik genieten van mijn - net begonnen - weekend! Enjoy!!

18 opmerkingen:

  1. Ik wil ook naar Flavourites, maar het is best ver weg ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik word weer super blij van je leuke post :)

    Merci x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met jullie trouwen!
    Zelf ga ik in augustus trouwen en heb ook moeite met een fotograaf vinden die vintage begrijpt. Dan krijgen we te horen: O dus iedereen gaat verkleed?? Nou nee dus..
    Dus ik was heel blij dat ik nu op jou blog een link tegen kom van een fotograaf die het wel snapt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ja ik hou ook echt van mooie etalages en lieve jurkjes,
    Flavourites Live, hm ik was altijd wel benieuwd, maar verwachtte er niet zo veel van, maar deze foto ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik word er ook heel blij van :)
    die beurs lijkt me echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey! Super leuk dat je onze stand hebt vermeld op je blog :D Het waren drie hele gezellige dagen met een heleboel vintage lovers!! Was je nog bij ons langsgeweest? Ik weet niet zo heel goed hoe je er uit ziet dus vandaar haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word ook blij van deze foto's, geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh wow! Die jurkjes zien er allemaal geweldig uit zeg! En die fiets is ook super!! Dat wil ik ook! Hoe was het weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh such cute things!
    echt leuk meid!

    xoxoNinaa
    www.ninasengers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow those are so cool. i love the shoe collection xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hier is er nog eentje die super hebberig wordt van de nieuwe asos lijn! vooral het derde jurkje van links staat nu hoog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel ^^
    En dat Flavourites ziet er echt super tof uit, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh wat een mooie jurkjes! Heb je het ballerina jurkje van le blog de betty al gezien, zooo mooi! helaas al uitverkocht....dus ik ga snel deze jurkjes zoeken op asos!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben een grote fan van Elsie en alles wat ze doet is echt fantastisch. Ze lijkt weggelopen uit een sprookje, alles wat ze aanraakt lijkt supermooi te worden enz. She's amazing.

    BeantwoordenVerwijderen