dinsdag 9 november 2010

Foto's!

Dit is één van mijn favoriete foto's van onze bruiloft tot nu toe. Ik heb namelijk nog niet alles gezien (en volgens mij kan het nog wel een paar weekjes duren voor alles gereed is) en kan niet wachten!


Het was moeilijk om een fotograaf te vinden die begreep wat we bedoelden met 'vintage' (op veel Amerikaanse fotografen na, maar het budget liet het niet toe hihi), maar via mijn blog kwam ik in contact met Moreen Melchers (zie haar blog hier) en Mirjam van Mio Mio. Er was een superklik en dat is ook te zien op de foto's. Ze zijn zo mooi geworden! Meer foto's zie je hier.

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto!
    Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de andere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je mooi! Mijn lieve zusje! En wat stralen jullie! Mooie dag, mooi vastgelegd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto, het heeft prachtige kleuren. Ik ben benieuwd naar de rest en vooral naar je trouwjurk!
    Hoe zijn je eerste weken als getrouwde vrouw?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Ik ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a great photo I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto! En je jurk, met parels op de achterkant.....echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, en mooie jurk! Gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt een geweldige foto!
    Ben benieuwd naar de rest,
    &natuurlijk nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw hé dit is echt mooi! Wat zal het heerlijk zijn om de dag terug te beleven met dit soort mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto, echt het perfecte plaatje van een trouw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ziet er geweldig mooi uit, en de foto's zijn ook erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig prachtig prachtig! Ik denk vaak na over wat voor fotos ik zou willen als ik ooit ga trouwen en dit komt echt in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat een geweldige foto. Ik heb nog een aantal van jullie foto's bekeken op de site van Moreen. Prachtige vintage fotografie. Wat super dat jullie haar "gevonden" hebben om jullie mooiste dag te fotograferen.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er super uit, ik wil meer!


    check out the shop, finally up and running: http://www.etsy.com/shop/suevs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk om al deze enthausiaste reacties te lezen.
    Jullie waren een ontzettend prachtig, maar vooral liefdevol bruidspaar.

    We vonden het heel fijn om deze dag voor jullie vast te leggen.

    Moreen Melchers ( Mio Mio )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw suuuper mooi!
    leuk dat je die fotograaf dan nog hebt gevonden!
    ik heb mn nagels met konad gedaan =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prach-tig!!!! Jij bent mooi! De foto's zijn mooi! Die sfeer is volgens mij spot-on... Briljant gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zie je er super uit! Prachtige jurk! mijn moeder fotografeert ook wel eens op bruiloften. Dus zal ik haar dit filmpje laten zien voor wat inspiratie :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige foto is dit.
    Je zult vast een geweldige dag gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat!!!
    Wat een supermooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OHHH! zo mooi! deze foto is prachtig en ik heb niet het filmpje gezien, allemaal heel mooi! Jullie stralen echt!!Mooi mooi!!!Ik wens jullie het allerbeste toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW Prachtig!!! Jij bent prachtig, de foto is geweldig! Helemaal mooi.
    Van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige mooie fotos !! en ps : 't monstertje is zelfgemaakt ;)..van een oude sok ...groetjes Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supermooie foto!!!!! Kan niet wachten tot op de rest. Als je alle foto's hebt moeten we even een napretsessie organiseren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Manon,
    Bedankt voor je berichtje gisteren :-) En ik zie nu pas je mooie trouwfoto's erg mooi!

    Ik blijf je volgen!
    Grtjs Marieke,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die foto is echt zoooo leuk! Heb ook de andere foto's gezien maar dit is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen