zaterdag 16 oktober 2010

4 things tag

Nu ik inmiddels mailtjes krijg met de vraag of het allemaal wel goed gaat, lijkt het me wel tijd worden om weer een berichtje te plaatsen!



Over precies 5 dagen ga ik trouwen met vriendlief en de voorbereidingen nemen meer tijd in beslag dan ik gedacht had. Dus... no worries! van bloggen is het gewoon niet gekomen... En daardoor bleef o.a. de 4 Things Tag liggen die ik had gekregen van Rose et Jaune en Miracle Box. Dankjewel meiden! De komende dagen zal ik ook niet kunnen bloggen - en ik mis het enorm - maar i'll be back!

4 dingen in mijn handtas:
(allereerst onnodig te vertellen dat ik veel meer dan één tas heb... en overal zit wel wat in haha)
- kauwgom
- lippenbalsem
- agenda
- leesboek

4 dingen op mijn bureau:
- computer
- enorme stapels papier, aantekeningen, brieven etc.
- een kop thee
- mijn camera

4 favoriete dingen in mijn slaapkamer:
- kledingkast + kledingrek
- grote spiegel
- stapel boeken naast mijn bed
- rekje met kettingen, riemen en linten in verschillende kleuren

4 dingen die ik altijd al wil doen:
- een eigen winkel runnen met vintage kleding
- reis maken door Nieuw-Zeeland/Scandinavie/VS
- goed leren fotograferen en films editen
- zelf stempels maken

4 dingen die ik momenteel leuk vind:
- de blog A beautiful mess
- vintage, stationery en papier verzamelen
- bruiloft voorbereiden
- herfstige gerechten maken

4 liedjes die ik zing onder de douche (in mijn geval: neurie op de fiets):
- Up all night - Counting Crows
- London rain - Heather Nova
- I surrender - Saybia
- smalfilm - Spinvis

Dat waren ze! Nogmaals bedankt Rose et Jaune en Miracle Box! Ik geef de tag door aan:
Cleolidewij
Inspiration by Thirza
Petite Annabel
The Sueperblog

Wat moet je doen?
- beantwoord elke vraag met 4 antwoorden
- tag 4 andere bloggers

Fijn weekend!!

12 opmerkingen:

  1. Spannend je eigen trouwerij!
    Beloof je dat je foto's gaat plaatsen :-).

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook al uit naar het trouw-verslag! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah. Ik kijk zo uit naar dat verslag van je trouwerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om ook jouw 4 dingen te lezen!
    Heel veel succes met de voorbereidingen nog, en natuurlijk heel veel plezier ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing! I love it!

    http://minnja.blogspot.com/

    Kisses
    minnja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend!! Ik wens je een prachtdag en een heel gelukkig huwelijk!!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lijst en bedankt voor het taggen, ik zal hem van de week eens invullen :).
    Heel veel plezier en geluk op je bruiloft, ben benieuwd naar foto's van het hele feest en vooral je jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te horen dat alles in orde is met je, toffe tag ook :)

    Proficiat met jullie trouw! Ik wens jullie alle geluk toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wens jullie heel veel geluk samen (:

    Lots of Love xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey! ik zag dat mijn vriendin jou blog ook volgde..
    wat een super mooi blog zeg! ziet er heel erg mooi uit!
    ik volg je nu ook!

    ik ben net begonnen met een fashion blog.
    ik hoop dat je een kijkje wilt nemen.. en als je wilt.. me volgen!

    liefs!

    http://rosemary-mywonderfulworldoffashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woepie - trouwen - dat wordt super, ik verwacht foto's!!!! en bedankt voor de tag, ben er wel niet zo goed in dus...

    BeantwoordenVerwijderen