woensdag 29 september 2010

Vintage stationery

Afgelopen zaterdag had ik een krap uurtje de tijd om naar de rommelmarkt te gaan. De laatste tijd kijk ik vooral uit naar vintage stempels, ansichtkaarten, mooi papier etc. en ik had geluk dit keer!


Een doosje met letter- en cijferstempels

Oude enveloppen voor luchtpost

Al deze spullen ga ik gebruiken voor een project dat al een tijdje in mijn hoofd zit. Meer daarover binnenkort... Ik heb weer een eindeloze to do lijst vandaag (over minder dan een maand is onze bruiloft!), dus ik ga maar eens aan de slag!

Fijne dag vandaag!


23 opmerkingen:

  1. wauw super leuke dingen!
    ben benieuwd wat je ermee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die stempels zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die enveloppen zien er heel mooi uit!
    En wat leuk dat je binnen een maand al gaat trouwen :)
    En ik heb je trouwens getagd op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe! Die enveloppen! Echt geweldig! En wat schiet je bruiloft al op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd, en jaloers haahahaha =D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! Ben eens benieuwd naar je project!

    Oh zo spannend dat je al over minder dan een maand getrouwd gaat zijn, moeten drukken tijden zijn bij ju thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my! I love love love that stationary! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede vangst!
    Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh mooi, lijkt mij ook erg leuk om echt echt te gebruiken. Ik probeer nog wel eens een mooie kaart naar mijn zusje te sturen die een heel eind verder woont. Misschien is het daar weer eens tijd voor.
    Maar goed, heerlijke vondsten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi ik heb besloten om de zwart-bruine fiets te kiezen nummer 2 dus =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! It's such a lovely Blog you have here!:)
    xx, Alice from bells and whistles
    Ps: Feel free to check out my Blog and if you
    want to follow me I would be so glad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super nieuwsgierig naar je project...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. woooow wat een prachtige enveloppen! en in zulke goede staat nog! success met je project

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke enveloppen! ben benieuwd naar je project :), leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben benieuwd naar wat je gaat maken! En spannend, al bijna trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen