zaterdag 11 september 2010

Ik word blij van...

♥ Oude foto's en kaarten

Een tijd terug vond ik kaarten met zwartwit foto's van Marilyn Monroe. Een gigantische stapel overigens en tot nu toe mijn mooiste vondst als het gaat om oude ansichtkaarten.



Mijn nieuwe Swedish Hasbeens

Weken, nee maandenlang heb ik getwijfeld of ik ze zou kopen en uiteindelijk toch een Nederlandse webshop gevonden die ze in mijn maat had. Lucky me! Ik geef toe: niet iedereen vindt ze geweldig, maar ik ben in love...


Postpakketjes versturen

Pakketjes versturen voor mijn shop, geen vervelend klusje, maar juist één van de leukste onderdelen! Lekker fröbelen met papier, lint en touw. Ik was bijvoorbeeld verliefd op het roodwitte touw (in een kookwinkel gekocht, maar als vegetarier maak ik toch geen rollades haha). En ik stempel er heel vaak op los natuurlijk...


Lieve blogreacties

Ik wil jullie bedanken voor de superlieve reacties op mijn berichten. Vooral jullie felicitaties vanwege mijn aanstaande bruiloft maakten me heel erg happy! Dankjewel!!

Weekend! Enjoy!!

33 opmerkingen:

  1. Wat pak die die kadotje leuk in zeg!
    Wanneer is DE grote dag? :D

    Geniet van het zonnetjee!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook dol op van die oude zwart-wit kaarten, heb er zelf ook een aantal van Marilyn, zijn altijd mooi :)
    En ik vind je nieuwe schoenen trouwens ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oude kaarten zijn inderdaad echt leuk. Ik heb ze liever sepia. Die pakketjes zijn echt leuk.
    Mijn brief zit op de post, moet je mijn mail maar lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik ben verliefd op die schoenen.
    Care to share the secret with me?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen en die postkaarten zijn echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je pakt het echt leuk in zeg! ziet er super schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word blij van mooie blogberichten zoals deze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice nice nict! Echt een fijne blog heb je ;) Oude ansichtkaarten zijn echt sweet, sta altijd op rommelmarkten tussen de oude verzamelaar-heertjes te snuffelen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeee je hebt je hasbeens toch nog gekocht! :)
    Ik word blij van... jouw blog!
    Enne, heb je dit nou om 8 uur op zaterdag zitten posten...?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Arantxa: mais oui!
    Ik heb ze besteld bij www.latrib.nl maar daar zijn ze inmiddels uitverkocht. Je kunt ook kijken op www.deklaproos.nl of www.bloomstore.nl Tot slot www.oddconcepts.nl/Swedish_Hasbeens.html voor een lijstje met verkooppunten in het land. Ze lopen heerlijk dus het sparen is het waard! :)

    @Renee: volgens mij staat de tijd nog niet goed ingesteld haha.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk hoe jij het inpakt. En ik vind die schoenen echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er leuk uit die paketjes, waar heb je die stempels vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Thirsa: op www.oldstuffshop.nl vind je heel veel mooie stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk allemaal! Ik was al een tijdje niet meer op je blog geweest maar hij ziet er goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die schoenen zijn top! Ik heb ook zoiets en hoewel mijn vriend enorm moest wennen vindt hij ze nu mooi en ik krijg van iedereen complimenten. Vooral van jongeren! Ze lijken misschien 'oudbollig', maar ze zijn juist hartstikke hip! Met de juiste kleding (en benen ;) :P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie schoenen!
    En ook de pakketjes mooi ingepakt!
    Wanneer is je bruiloft eigenlijk? Ga ik een kaartje sturen (als ik je adres mag)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk berichtje.
    En ik vind je schoenen super mooi! (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke post!
    Ik hou van die kaartjes en de manier waarop je je cadeautjes inpakt.
    Je nieuwe schoenen vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kaarten. Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Brigit Bardot, vrouwen van toen met een super uitstraling. Wat een ontzettend leuk blog heb je. Mijn complimenten, ben zelf ook een vintage liefhebber. Ik heb je gevonden via het blog van Spoediez. Je hebt er een volger bij.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zijn super leuk die black and white kaarten!

    follow each? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh die kaarten zijn super! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Ik ben via je reactie op de flow site op je blog gekomen, ben er helemaal verliefd op!
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke post!! Ik ga ook eens op zoek naar dat touw!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schattige muiltjes!
    Je hebt mooie inpakskills!
    En wanneer ga je trouwen?

    Ik ben benieuwd!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super kaarten, leuke shoes en wie wil nou niet zo een gaaf pakketje ontvangen die met zorg is ingepakt :)...fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh zulke pakjes zijn geweldig!
    Wat doe je dat toch leuk.
    Ik vond je site via Aquilance. Wat lief dat je wou ruilen =)
    Ik ga zeker even snuffelen op je webshop.

    Oh en nog steeds gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sophie,

    Ik vind je blog echt geweldig. Hoop ook zover te komen en zoveel volgers te krijgen. Ga zo door.

    Groetjes van Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sophie,

    Wij hebben zoveel dezelfde interesses..ik wordt door jou nog enthousiaster...

    groetjes Marjolein
    http://vintagelein.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Sopie,

    Leuke blog heb je! Mag ik vragen waar jij die oude kaarten van Marilyn Monroe hebt gevonden? Ik zoek zulk soort kaarten voor mijn hobby.

    Hoop van je te horen!

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @Kelly: bedankt voor het compliment! Ik heb de kaarten gevonden op een rommelmarkt. Het was een behoorlijke stapel met dubbele exemplaren. Laat het me weten als je er een aantal wilt hebben. Misschien kunnen we iets ruilen? :)

    Stuur me maar een mailtje!

    Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Sophie,

    dank je voor je berichtje! Sorry voor mijn late reactie, het is even heel erg druk geweest. Ik weet niet echt wat ik zou kunnen ruilen hihi. Ik maak van mooie flessen kandelaars met labels etc. Als je wilt kan ik je wat opsturen. Ik wil ook gewoon betalen hoor voor de kaarten. Zeg maar wat je aan kaarten kwijt wilt en wat je ervoor wilt hebben, dan kan ik kijken of het interessant voor mijn kleinschalige hobby is. Ik hoor graag weer van je :-).

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen