woensdag 1 september 2010

Happy days

Vorige week - toen het nog zonnig en warm was - zijn mijn vriend en ik (met mijn zus als fotograaf) foto's gaan maken die we gaan gebruiken voor onze bruiloft. Er moet natuurlijk wel het een en ander geheim blijven dus ik laat niet teveel zien...



Herken je het jurkje dat ik heb gekocht bij Sussies? Ik was er zo blij mee!! Perfect voor een pre-weddingshoot! Ook afgelopen weekend waren we druk bezig met de voorbereidingen. Ik ben al een tijdje bezig met het maken van kaartjes met vintage stofjes. Het zijn er al heel wat, maar nog niet genoeg...



Stapels en stapels heb ik ervan nodig dus er gaat veel tijd inzitten, maar ik vind het alleen maar leuk om zo bezig te zijn met stof en papier. Dus elk vrij moment ga ik ermee aan de slag. Vanmiddag gaan we naar de bakker voor de taart. Heb er zin in!

Liefs!

33 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd. Ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die eerste foto is echt heel mooi en sfeervol! :) Veel succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ziet er goed uit, weet zeker dat het eindresultaat super wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes zeg! En de foto ziet er veelbelovend uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, ik vind ook leuk met papieren bezig, misschien kan je me als hulpgebruiken lol...
    Veel succes meid, het komt allemaal goed.

    liefs

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes, en ik wens jou en je vriend heel veel plezier op jullie trouwerij!
    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie foto! En de kaartjes zijn ook erg leuk!
    ik wens je alvast een fijne bruiloft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweeet kaartjes! En alvast een fijne bruiloft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke kaartjes. Een fijne bruiloft alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woej! Je gaat trouwen!
    Ik ben heel benieuwd, de kaarten zien al veel belovend uit!

    P.s Over Paris en Amelie, ik ga maar weer eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat leuk dat je gaat trouwen, proficiat!!
    Leuke foto al, benieuwd naar de rest, en de kaartjes zijn heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er al goed uit!
    Mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh heel mooie foto en kaartjes, dat belooft en mooi feest te worden, gefeliciteerd en een heel fijne bruiloft toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt super wouw! Die foto! Ongeloofelijk mooi. En die kaartjes zijn super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto!! En natuurlijke gefeliciteerd, wat leuk dat je gaat trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto!! En natuurlijk gefeliciteerd, wat leuk dat je gaat trouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sophie,

    Ik wilde steeds reageren, maar het lukte niet. Ik vind jouw blog geweldig. Vind al jouw artikelen leuk. Leuk dat je gaat trouwen. Ik heb nog een vintage trouwtasje en onderrok te koop. Misschien wel wat voor jou of voor je blog.

    Ik vind al je artikelen helemaal geweldig. Hoop niet dat ik in je vaarwater ga zitten. Wellicht kunnen we soms ook wat voor elkaar betekenen.

    Ik zal als ik vintage stofjes tegen kom, ze aan je opsturen, als ik ja adres t.z.t. kan krijgen.

    Heel veel succes hoor. Liefs van Majolein
    http://vintagelein.blogdpot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat spannend! En zo'n mooie foto, en leuke uitnodigingen. Dat wordt vast en zeker een prachtig huwelijk :) ik ben al benieuwd naar je trouwkleedje :) liefs en proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha wat leuk dat je gaat trouwen! Spannend.Leuke kaartjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh zo spannend zeg!
    Je nieuwe jurkje ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, meid ik heb je getikt, kijk op me blog voor wat je moet doen,alvast succes met alles.

    fijne weekend nog,

    groetjes,

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. erg leuk dat je gaat trouwen meid! Je sneekpeek foto ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jeej, je gaat ook trouwen, wist ik nog niet! ziet er in elk geval al héél leuk uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto! Ik ben zeer benieuwd naar je huwelijk, het wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé die kaartjes zijn hartstikke leuk!
    Ik zoek dit soort labels voor aan mijn kussens en knuffels. Dus als je ooit nog eens denkt aan het verkopen van dit soort dingen... ;)

    De eerste foto is trouwens mooi zeg, wat leuk dat je gaat trouwen!
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooie foto!! Dat belooft wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een gewéldige foto, de eerste.
    Gewoon perfectie =)

    De kaartjes zijn super schattig, erg lief gedaan! Ik hoop dat je een pracht bruiloft krijgt en dat alles perfect mag gaan! Ik weet wel zeker als ik het zo zie =)

    BeantwoordenVerwijderen