zondag 8 augustus 2010

Vintage lovers opgelet!

Sussies gaat online!

Mijn favoriete vintageshop heeft nu ook een webwinkel! En geloof me, ik kon niet kiezen tussen alle jurkjes die ik er tegenkwam. Ze hebben prachtige vintage kleding, schoenen, tassen en meubels. Allemaal even mooi! Nu kan mijn lieve zus zelfs op de meest regenachtige dag toch nog nieuwe jurkjes scoren! ;-)

Om je een indruk te geven van al dit moois hier een paar foto's van hun site:



Jullie snappen nu wel wat ik bedoel toch? Ik wil ze allevier wel in mijn kast! Maar ik heb me ingehouden en het bij één bestelling gehouden. Uiteindelijk belandde in mijn winkelmandje... deze sailordress uit de jaren '70. Ik ben verliefd :) Hij is zo leuk! Kan niet wachten tot het pakketje in mijn brievenbus beland.

                                        

Fijne zondag!

14 opmerkingen:

  1. amai wat is het hier veranderd zeg!!!! ZEER mooi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi jurkje en super lay-out! Heel stijlvol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, dat is niet goed voor mijn portemonnee!

    een paar dagen terug kon ik niet meer naar je blog komen, heel raar, maar nu is het terug ok ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is goed nieuws! Leuk jurkje heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke site is dat.
    Je site is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke koopjes! Ik ga meteen op die webshop kijken! Leuke blog heb je ook! Ik ga je volgen!
    xoxo
    www.thefashionmoodboard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ! Ik heb helemaal verliefd op de 2de jurk. Die met dat beige/zwarte motief. Prachtig, wat een goede tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gevonden! ik vind de beige jurk ook echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige jurken hebben ze daar!! Kende ze nog niet, bedankt voor de tip! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat is echt supergoed nieuws! Ik ga onmiddellijk shoppen op de site :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, superleuke spulletjes!! Thanks for sharing, ik ga het direct eens bekijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, ik vind die lila/lichtpaarse jas (foto rechts onderaan) helemaal geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn, die online winkel! En je jurk is superb!

    BeantwoordenVerwijderen