dinsdag 17 augustus 2010

Dear Creatures

Het lijkt wel herfst! Het regent hier al bijna de hele dag en nu ik achter de computer zit heb ik alle lampen aan. Dan maar het opkomende herfstgevoel uitbuiten en met chocola en thee de komende herfstcollecties bekijken :)

Vooral het lookbook van Dear Creatures vond ik geweldig. Hier mijn favoriete foto's:



Ik heb mezelf voorgenomen vooral uit te kijken naar soortgelijke t-strap ballerina's. Ze zijn zo cute! En het jurkje rechtsonder gaat ook niet uit mijn gedachten... Wat vinden jullie van de collectie?

10 opmerkingen:

  1. Wouw, ik vind deze foto's heel inspirerend! Veel beter dan andere nieuwe collecties die ik vandaag heb gezien ;-) HEEL VEEL BETER. Dit zou ik zelf ook aan doen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik krijg altijd al helemaal zin in de herfst omdat mijn lievelingskleuren dan volop in de winkel zijn... grijs, dieppaars en petrol/grijs blauw mmmmm... Ik heb deze week gezondigd bij de didi maar ik ben er zooooooo blij mee! En de set rechtsonder vind ik ook het mooist dus ik zou er zeker voor gaan!

    (en bedankt voor je compliment voor m'n layout. Met dit weer krijg ik altijd verander-kriebels...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, supermooie outfits en leuke foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow een prachtige collectie! En heel mooi gepresenteerd :) Leuke kleurtjes, het is een beetje mijn stijl ^^ Bedankt om te delen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. héél leuk, en waar is dat te verkrijgen ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @sueper: de nieuwe collectie is nog nergens te vinden maar ik houd in ieder geval modcloth.com en anthropology.com in de gaten. In NL is er maar één verkooppunt, net als in Belgie (zie hun website dearcreatures.com). Dus dan maar online! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, vooral het jurkje rechtsonder!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen