zaterdag 7 augustus 2010

Sophie Sweet Vintage shopupdate!

Nu ik weer terug ben van vakantie werd het weer tijd voor een shopupdate! Op dit moment werk ik de shop bij met nieuwe vintage items, waaronder deze clutch en sandaaltjes.

Vintage enveloptas

Vintage sandaaltjes maat 41
















De sandalen zijn absoluut mijn favoriet. Ik had ze graag zelf willen houden, maar helaas zijn ze me te smal. Spijtig, maar ik hoop iemand van jullie er blij mee te maken :) Meer details vind je hier.

Fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Superleuke spulletjes, ga eens kijken in je shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je blog er mooi uit!!
    Ik zal de link meteen veranderen.

    Mail je mij jouw adres, ik heb een kadootje voor je gemaakt.

    Het mooie tekenboek is al flink in gebruik!!

    Fijne zondag, Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sandaaltjes! hoe vallen ze? klein?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Daan: dat vind ik heel lief van je! Ik ga je mailen :)

    @Anja: qua lengte zijn ze een 41 maar door de verstelbare bandjes kan 40,5 ook. Meest geschikt voor smalle voeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de sandaaltjes geweldig. Ik heb een grote 41, dus ik denk dat het niet gaat passen. Toch super leuk! En welkom bij Blogspot!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog!

    + Join my giveaway @
    screamyourfeelingsout.blogspot.com

    Liefs, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen