maandag 2 augustus 2010

Regenachtige maandag

Nu ik weer terug ben in Nederland, maar nog wel vakantie heb is er extra veel tijd om een beetje te experimenteren met stofjes. Ik had een hele stapel vintage stoffen verzameld en ben ermee aan de slag gegaan. Met mooi karton, snijmes en veel geduld was dit het resultaat:



Met een snijmes heb ik kaartjes gesneden uit dik papier.

Vervolgens heb ik de vintage stof geknipt en met dubbelzijdig plakfolie op de kaartjes gezet.

Voila: het resultaat!

PS: zoals je ziet heb ik de overstap gemaakt naar blogspot. Gewoon om praktische redenen en omdat ik de layout die ik in mijn hoofd had maar niet voor elkaar kreeg. Tot nu. Hoop dat jullie het mooi vinden!

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Heb je weer in mijn bloglovinlijst gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hoi, bedankt voor je reacties de afgelopen keren! Ik ontdek nu pas je blog, ziet er erg leuk uit!
    En deze labels vind ik leuk bedacht, ik zoek al een tijdje zoiets voor aan mijn accessoires, dus je hebt me geïnspireerd, thanks!
    Ik ga gauw weer verder neuzen hier, want ik zag dat je ook een leuke webshop heb met ONTZETTEND VEEL SPULLEN (wauw! ben je al lang bezig met je eigen shop? cool!) dus ik ben nog lang niet klaar hier :)
    Je hebt er weer een volger bij!
    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen