zaterdag 14 augustus 2010

Pop up shop

In het rijtje 'dat wil ik ooit ook eens doen (als ik de loterij win)!': een vintage winkel on the road! Jill van LuneVintage heeft een caravan vol moois waarmee ze het hele land doorreist. Wat een superidee!


Het lijkt me geweldig om zo rond te reizen. Maar... voorlopig houd ik het bij mijn kleine webshop (want het winnende lot heb ik nog niet gevonden haha). En dat bevalt trouwens ook heel goed! Ik heb vandaag weer nieuwe spulletjes op de kop getikt dus binnenkort weer een update.

Fijn weekend!

18 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad erg leuk! Vintage spulletjes verkopen en rondreizen! Hoop voor je dat het er ooit misschien van komt...en tot die tijd is gewoon dromen natuurlijk ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig en orgineel idee! kan me voorstellen dat dat een droom is en opzich ook echt wel te verwezelijken!

    leuk om weer wat van je te horen na zo'n tijd! je hebt altijd van die nieuwe ideeën/tips over vintage kleding op je blog staan waar ik erg veel aan heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk en spannend idee, die kleine caravan, ik denk dat het best nog te doen moet zijn, op een zondag of zo je ergens parkeren, een oude caravan kost waarschijnlijk ook helemaal niet zo veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee.
    Tja, ik wacht ook al sinds ik geboren ben op dat ene winnende lot ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ziet er super leuk uit! Jouw blog trouwens ook :)
    xx
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice!! helaas, het weer is hier zwaar slecht. we zijn met de trein naar köln gegaan, morgen winkelen... maar met mijn beentjes is het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zou ik wel een kijkje willen nemen. Bedankt voor je lieve reactie, ik hoop ook dat het mij gaat lukken..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave plaatjes en vet idee om zo kleren te verkopen.Bedankt voor je leuke berichtje! Heb je een leuke vakantie gehad?

    Liefs Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe fantastisch is dat inderdaad. Heerlijk baantje lijkt me dat ;) En mocht je nou de loterij winnen zou ik zeker een plekje bewaren in je caravan voor een naaimachine, hihi :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the pictures and the blog! :)

    If you get chance please check out my blog http://my-favourite-fashion.blogspot.com/ Thank you xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat is inderdaad wel echt gaaf haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me inderdaad een heerlijk plan! Het cafeetje waar ik iets gaan drinken ben, heet Chatleroi en is op de Leopold De Waelplaats in Antwerpen! Echt een aanrader, zo gezellig daarbinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. soo nice photos!!

    please follow me! I will do the same for you.

    http://www.sarahs-fashion-diary.blogspot.com/
    http://www.sarahs-fashion-diary.blogspot.com/
    http://www.sarahs-fashion-diary.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh, dit is echt een droom! Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen