dinsdag 10 augustus 2010

The Package Project #2

Nadia stuurde mij voor The Package Project een superlief samengesteld pakje. Ik kon niet wachten om het allemaal te openen! Zelfs de postzegels waren al geweldig om naar te kijken :)


















Ze had alles heel mooi verpakt en het was een feest om het te krijgen. En dan helemaal uit Zuid-Afrika, dat vond ik heel erg bijzonder. Hieronder een paar foto's van wat ik van haar heb gekregen.

Links een lief kaartje, daarnaast een voorbeeld van African beading en rechts een craft kit to inspire

Tot het kleinste detail aan toe: supercute!



Andersom heeft ook Nadia foto's op haar blog gezet. Zie hier en hier wat ik haar onder andere gestuurd heb. Als je haar blog nog niet kent moet je sowieso eens een kijkje nemen. Ze schrijft heel inspirerend en maakt prachtige foto's!


Thank you so much Nadia. It's been such a joy receiving AND making the packages :)

17 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het volgen! Ik ga je ook terug volgen want ik ben ook een superfan van vintage ;-) dus watchen maar! succes met je overstap hier! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee, leuke spulletjes heb je ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n package project! De spulletjes zien er allemaal heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah allemaal zulke mooie schattige dingetjes! Zo'n pakje mag je mij ook sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuk idee zo krijg je dingen vanover de hele wereld! Ze heeft je hele leuke dingetjes toegestuurd! Ik ga je volgen via google :)

    xoxo
    www.thefashionmoodboard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee!! En wat een leuke cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful blog!
    Nicee : )

    /Fashion Bowie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk project zeg! Prachtig wat je daar allemaal gekregen hebt. Zo inspirerend zeg :) Ik ben onder de indruk, ik heb er nog nooit over gehoord maar neem nu eens een kijkje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Wauw, wat een gaaf om dat met de post te krijgen !...lucky you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk, dat maakt je dag meteen goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat leuk!! Superleuke spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke blog heb je! ik hou ook van vintage.. naja wie niet tegenwoordig?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee zeg. Iedereen doet alles tegenwoordig via internet, terwijl het stiekem wel heel leuk is om iets via de post te krijgen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am so happy that you like it! I had fun putting it all together. Thank you again for the package that you sent me! This has all been so fun! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Omg, dit wil ik ook doen!(Alleen dan liever binnen Nederland)
    Erg leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen