zaterdag 22 mei 2010

Dramaqueen dress

Met dit mooie weer snap ik ook wel dat het niet de tijd is om aan baljurken te denken, maar deze over de top jurk kon ik jullie niet onthouden. Ik heb hem gevonden op een rommelmarkt en was meteen lyrisch. Alleen niemand lijkt te begrijpen waarom haha. Wat vinden jullie? Hot or not?




 





De jurk is strapless (zonder die bandjes dus - die zijn enkel om op te hangen) en met de grote strik op de zijkant en kleinere exemplaren aan de achterkant heel... Viktor en Rolf in de 80's?

11 opmerkingen:

  1. Wat grappig: ik heb net een blog geschreven over de perfecte jurk voor een drama queen. In ieder geval vind ik het een schitterende jurk. Zou zelf ook wel zo'n jurk willen. Een heel goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay dear blogger!
    How are you? I'm glad that I've visited this blog! She's lovely.
    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    You can also join my GIVEAWAY!
    Love, Cindy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut Hot! Hang maar in mijn kast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wo dat je die zomar op een rommel markt vond wat een geluk :D hij is echt suupermooi !
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kleedje! ik wou echt dat er in mijn buurt rommelmarkten waren, jij koopt daar echt mooie dingen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sophie!
    Ik weel je heel erg bedanken voor de tip (. Echt een geweldig winkeltje zeg! Alleen voor die winkel was het al de moeite om naar Haarlem te gaan. :)
    x Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wauuuuw waaaaauuw wat een mooi kleedje! ik vind wel dat daar een aanfoto bijhoort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh ik vind hem echt 200% HOT. Hij is echt over-the-top!
    Veel dragen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker hot. Geen over de top tierelantijtjes, gewoon een makkelijk model;).
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus dat is 'm? Valt hartstikke mee! Aandoen met onze fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen