dinsdag 6 april 2010

X Kieke

Ik heb vandaag een extra vrije dag! :) In ieder geval ben ik van plan te gaan sporten. Teveel chocolade eitjes gesnoept de afgelopen dagen...


Deze collage kwam ik tegen bij xkieke. Als je deze webshop nog niet kent, moet je zeker eens gaan kijken. In de shop vind je veel moois, vaak handgemaakt en in kleine oplagen. Ik heb al een aantal favorieten, maar kan niet kiezen...


Dit kleine houten vogelhuisje komt uit Barcelona en is gemaakt door Emedemarta, met hulp van houtbewerker mr. Manolo. Haar blog is erg inspirerend!


 Ook de Bambiketting is van hetzelfde merk. Zo cute!

 
Mijn laatste favoriet: de kartonnen opbergmappen. Simpel en stoer. Ik heb al vaker gezegd dat ik een enorme verzamelaar ben... Nu beken ik ook maar dat ik groot fan ben van alles dat met stationary (in correct Nederlands 'kantoorbenodigdheden', maar dat is niet helemaal wat ik bedoel haha) te maken heeft: ♥♥♥ mooi papier, pennen, opbergdozen ♥♥♥ Ik word er al snel verliefd op. Iemand die dat herkent? :)

Enjoy your day!

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Superleuk allemaal,
    ga zo ff kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ze zekers herken ik dat! ik heb int middelbaar nog jaren 'penpals' gehad van alle soorten landen en de stationary was héérlijk , haast belangrijker dan de inhoud van de brief :p. We wisselden ook vanalles altijd. Mijn leukste penpalls waren die uit China, Japan, India, zo een koddig papier en stickertjes en dingkses dat die hadden! Heb nog dozen vol liggen met leeg stationary. Zalig
    xxx
    ps het houten vogelhuisje is mooiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat herken ik wel ja :)
    Leuke blog heb je!
    Groetjes, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen