woensdag 24 februari 2010

Pom pom pom

Dinsdag was ik bij een vriendin en terwijl ze mij de laatste trucjes leerde van Illustrator (mijn blog moet mooier kunnen!) belde mijn vriend op dat hij geblesseerd was geraakt tijdens de training. Vandaag bij de dokter bleek dat het scenario er als volgt uit gaat zien: pootje omhoog en veel rust de komende weken. Daar gaan de plannen voor de komende dagen... Ik heb namelijk geen rijbewijs! Toen ik een keer tijdelijk met krukken liep bracht hij me overal naartoe, maar ik ben bang dat ik dus niet hetzelfde kan terugdoen. Wordt het toch nog een rustig weekje op de bank. Ik heb alvast de volgende therapie voor mezelf haha: pomponnen! En voor hem: ik beloof extra lief te zijn :-)



Pompoenen Pomponnen_2Pompoef



De laatste megapompoef is van Tweelink ontwerpstudio. Met een diameter van 50 cm is de pompon  groot genoeg om op te zitten. Ik kan maar niet achterhalen of hij ook ergens te koop is. In ieder geval heb ik wel een werkbeschrijving gevonden in het boek Naaien enzo. Handwerken voor snelle henkies. Mocht je toevallig ook aan de bank gekluisterd zijn...



Werkbeschrijving_pompoef   



3 opmerkingen:

  1. wat heb jij een gezellige leuke blog!!
    Beterschap voor vriend-lief en veel knutsel-plezier,
    groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig, alles wat je er op zet! Ik ben zelf ook gek op vintage, en met jou ideeën is het weer iets leuker!

    BeantwoordenVerwijderen