woensdag 3 februari 2010

Mode inspiratie

Op zoek naar inspiratie kwam ik deze 'virtuele' collages tegen. Ze staan allemaal op de site Polyvore.com Liefhebbers uit de hele wereld laten daar hun favorieten zien op het gebied van (vintage) sieraden, kleding, schoenen etc. Je kunt zelf setjes maken, maar het leuke vond ik vooral: het bekijken van de collages van anderen en het kunnen doorklikken naar webshops... Don't worry, ik ben geen impulsaankoper.



PolyvorcePolyvorce3 Polyvorce5 Polyvorce2 Polyvorce4 



8 opmerkingen:

  1. Ik vind Polyvore echt zo'n top site!
    Altijd inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Polyvore is echt super handig. Vind je collage erg mooi, helemaal mijn stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Polyvore <3! Echt zo handig, vooral als je ff geen inpiratie hebt, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow je hebt zo'n coole website. Supermooie collage ook.
    Ik heb je in mijn favorieten gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat een lekker kleurtjes allemaaaaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wat een lekkere kleurtjes allemaaaaal!

    BeantwoordenVerwijderen