maandag 1 februari 2010

Making it in the city

Tijdens mijn sollicitatiegesprek iets meer dan een jaar geleden werd mij gevraagd wat mijn "passie" was... Nou heb ik een hekel aan dat woord, omdat het meteen de indruk wekt dat je wel iets heel spectaculairs in het weekend moet doen, wil je indruk maken. Ik kwam er dus maar meteen voor uit: ik heb een hobby en dat is breien. Je begrijpt: er werd hard gelachen (ben overigens wel aangenomen!).



Maar kijk hier eens naar:



Lekkercraft1_5 Lekkercraft2_3 Mohair_scarf  





Wollig en fijn :-) Als ik dit soort foto's zie krijg ik meteen zin om mijn pennen erbij te pakken...



Liefs!



PS: Een tijdlang heb ik een blog gevolgd van Monique. Ze woont in New York, is geboren in Amerika maar haar vader is Nederlands en... ze schrijft over breien (de eerste twee foto's zijn trouwens van haar blog)! Jammer genoeg is ze met bloggen gestopt, maar Lekkercraft is nog steeds leuk om te lezen!   



3 opmerkingen:

  1. Ik wil nog steeds leren breien. En als ik dit zo zie, denk ik dat ik er maar eens snel aan ga beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad! Ik denk dat ik een paar mooie heels ga kopen ;)
    Liefs,
    ♥ agirlcandream-myrthe.blogspot.com ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve comment, Sophie! In welke branche werk jij nu? Ik ga je zeker volgen!
    Liefs, Suusje Q.

    BeantwoordenVerwijderen