dinsdag 19 januari 2010

Shoe wishlist

Al tijden ben ik op zoek naar (vintage) schoenen die ongeveer voldoen aan dit lijstje: zwart, hoge hak, model oxford en met veters of knoopjes. Ongeveer zoiets:



Peeptoe Oxfords Seychelles



Het eerste paar zag ik bij Invito (tijden terug) in de webshop, maar eenmaal in de winkel aangekomen waren ze het 'net niet'. Te rafelig, te onafgewerkt (te goedkoop eigenlijk, maar dat klinkt ook weer zo verwend :S ). Het tweede paar is een beetje tuttig (geen idee welk merk), maar komt al in de richting. Het derde paar is van Urban Outfitters en al tijden uitverkocht. Ik kwam ze tegen via Sally Jane. Zo op het eerste gezicht vind ik ze niet zo, maar eenmaal aan met een complete outfit... Errug mooi!



Sallyjaneseychelles



Dus... als de temperatuur wat meer gestegen is (en ik dus niet meer alleen maar laarzen aandoe) hoop ik te zijn geslaagd in mijn zoektocht...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten