maandag 11 januari 2010

Op een tochtig en klein zolderkamertje

Ik ben de laatste jaren heel erg van DIY, maar een groot talent kan ik mijzelf niet noemen. Ik hou heel erg van breien, kleding vermaken en mijn project op dit moment is een portemonneetje van verschillende lapjes stof - een beetje quilten zeg maar - en ik vind het zo ontzettend leuk om te doen! Ik zal wel een keertje foto's laten zien van wat ik zoal maak. Maar... ik kwam een paar weken geleden de site tegen van Josine: S!NE fashion. Ze ontwerpt en maakt alles zelf en heeft een hele leuke smaak qua kleur en stof. Ik ben bijvoorbeeld helemaal verliefd op het middelste jurkje:





Sinefashion3_3 Sinefashion_4 Sinefashion6_2



Dat iemand zo creatief kan zijn! Bij grote namen en ontwerpers weet je dat er een heel team van naaisters keihard meewerkt aan het ontwerpproces (heb je die documentaire over Karl Lagerfeld weleens gezien? Geweldig!), maar waar ik zo blij van word (en ontzag voor heb) bij kleding en andere mooie frutsels van Josine en veel mensen op Dooreen en Etsy is het idee dat iemand dat vol liefde aan het maken is op een (vast heel tochtig en klein) zolderkamertje. Dat maakt zoiets al duizendkeer mooier dan een jurkje van de H&M, niet?



Have a happy monday!



Liefs!



PS: de foto's komen op mijn scherm een beetje wazig over zie ik nu. Misschien bij jullie ook? Sorry daarvoor.



1 opmerking: