zaterdag 9 januari 2010

N.E.E.T. magazine Jane Schouten

Ik begon me wat beter te voelen en kon het niet nalaten weer achter de computer te kruipen. Om plaatjes te kijken vooral... Via via kwam ik op N.E.E.T. magazine terecht waar ik deze foto's tegenkwam:





Neetmagazine3_2 Neetmagazine4 Neetmagazine1_2



Neetmagazine2_5



Het is een mooie mix van vintage, zelfgemaakt - Ikea zelfs! Ik vind vooral dat bruine kastje op pootjes erg mooi en de bonte mix van kleuren. De foto's zijn afkomstig van Jane Schouten, een Nederlandse grafisch ontwerpster en kunstenares. Samen met haar zus heeft ze een eigen website die zeker de moeite waard is en net zo inspirerend: http://www.alltheluckintheworld.nl Ze verkopen vintage meubels, servies etc. en handgemaakte spullen als kussens, kaarten, gelukshangers en nog meer moois. Ik werd er meteen verliefd op!



5 opmerkingen:

  1. Wauw mooie foto's! Zeker goede inspiratie! Ik ga namelijk binnekort verhuizen dus dan heb ik weer inspi-plaatjes nodig om mijn kamer in te richten!
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk al die kamer inspiratie!
    Bedankt dat je me bij je favorieten hebt neergezet, echt leuk.
    Liefs,
    Hester
    www.hezzies.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zulke inspirerende foto's! het houten kastje is inderdaad erg mooi, maar ik vind de bureau stoel echt het topstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke blog heb je zeg!
    Heerlijke plaatjes =D
    x
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen