donderdag 14 januari 2010

Mission (almost) accomplished!

Pfff... het was een drukke dag vandaag. Toen ik thuiskwam van mijn werk kon ik het niet nalaten om snel de computer aan te zetten. Ik heb een missie: vintage sieraden! Gisteren heb ik namelijk DE jurk gevonden!! Met een enorme aanhang aan (schoon)moeders en (schoon)zussen ben ik op jacht gegaan naar een mooie trouwjurk en het was een geslaagde dag, want ik heb me toch een prachtigexemplaar kunnen vinden. :-) Schoenen waren ook geen probleem: hooggehakt stonden ze op mij in de winkel te wachten. Ik zag ze en wilde ze meteen hebben! Nu nog één belangrijk element om het af te maken: vintage sieraden! Ik ben al een tijdje op zoek, maar kan niets naar mijn zin vinden. Het zal nu helemaal moeilijk worden, want ik heb nu een plaatje in mijn hoofd en daar wijk ik natuurlijk niet vanaf... :P Ik houd jullie op de hoogte!



Zijn deze exemplaren trouwens niet prachtig? Niet wat ik zoek voor bij de jurk, maar wilde ze jullie niet onthouden!



Vintagejuwelen_2



3 opmerkingen:

  1. Thanks voor de reactie op mijn blog! Ik vond de nieuwe garden collectie op internet en ik ben ook meteen verliefd op alle bloemenprintjes!
    Deze sieraden zijn echt mooi, ik zoek al heel lang naar camee kettingen ;)
    xx
    ♥ agirlcandream-myrthe.blogspot.com ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sieraden!
    En bedankt voor je berichtje XD

    BeantwoordenVerwijderen