zondag 31 januari 2010

Dress up dolls

Toen ik een jaar of tien was kreeg ik een paar oude Tinaboeken (die voor op vakantie) van onze buurvrouw. Echte heel oude exemplaren met typische jaren '70 plaatjes. En dus ook: aankleedpoppetjes. Poppen van papier waar je dan verschillende kleertjes omheen kon vouwen. Dat was toen, maar... ze bestaan nog steeds! Hippe kleertjes en accessoires en verschillende kapsels, schoenen en brillen. Konden die maar op mijn wishlist ;-)



Lovemae_paperdollsweb_large 



Stickers van Love Mae.



2 opmerkingen:

  1. Die dingen zijn zo geweldig!
    Ik denk dat ik maar eens ga proberen om zelf zoiets in elkaar te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, deze heb ik ook in de Flow zien staan. Heel leuk, maar ook vrij prijzig... :(
    Groetjes,
    Tijne

    BeantwoordenVerwijderen