maandag 14 december 2009

Welkom op mijn weblog!

Ik ben een liefhebber van alles dat vintage is. En wat een uitkomst is het internet dan! De lijst met inspirerende sites, blogs en webshops is oneindig! Het leek me dan ook ontzettend leuk om al die mooie dingen te delen met andere vintage lovers. Via het menu rechts kun je al mijn posts bekijken. En als je op zoek bent naar mooie vintage spulletjes vind je die misschien wel in mijn shop... Enjoy :-)

Liefs,

SophieSweetVintage

Brieven

Follow my blog with bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Leuke blog hoor! Mooie vintage spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik heb idd geen blogspot ;)
    maar ik kijk zo wel af en toe op je blog
    om een reactie te droppen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haaa
    ik heb zojuist een vtg belt in je shop besteld! mooi mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel (:
    geweldige blog heb je!
    Ik vind vintage zelf ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je reactie!Zoals ik al op mijn weblog schreef zijn er in die straat( haarlemmerstraat) best wat winkels met vintage kleding en accesoires. Als je in Amsterdam bent is het zeker de moeite waard om hier een kijkje te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. merci voor je tip van Dooreen!! Misschien start ik hier wel mee , je kan er 30 producten opzetten? een leuk begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks voor je reactie :) , kreeg het van de week van mijn schoonzus , kwamen het tegen in de kast van de opa en oma van haar vriend, moest weg en ze dacht aan mij ;), het is een laken en 2 kussenslopen,perfect in takt...volgens mij jaren in de kast gelegen....ze hadden wel een leuke smaak haha...ik ben er blij mee :), groetjes Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke blog!Ik zal je vaak komen opzoeken, liefs Tiziana!
    Greetz from Tiz,x

    BeantwoordenVerwijderen