dinsdag 29 december 2009

Trouwen

Sinds een paar maanden ben ik verloofd en het zoeken naar een jurk is een taak die ik graag op mij neem haha. Een vintage jurk lijkt me geweldig en ik ben dan ook al een tijdje op zoek, maar of die missie zal slagen weet ik niet zeker... In ieder geval levert het voldoende inspiratie op!



Afbeeldingen afkomstig van deze site.



Bridal_page5_clothes_01_5 Midcentury_page3_clothes_01































PS: natuurlijk zal mijn jurk er heel anders uitzien. Ik ga het hier toch zeker niet verklappen! ;-)



Liefs!



3 opmerkingen:

  1. Die Lanvin bronze is om te dromen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SophieSweetVintage31 december 2009 om 11:39

    Ik weet het... Hoewel die andere mijn favoriet is! Of is die te ouwelijk? Anyway: de site is een aanrader! Mocht je nog een leuk jurkje zoeken.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te ouwelijk. Machtig prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen